sobota, 21 marca 2015

pracowity weekend .. ;)

Przez tylko dwa dni od kiedy przyszedła moja wyrzynarka nauczyłem się obsługi i widać już efekty. Bardziej pasuje wprawiłem niż nauczyłem ponieważ w temacie wyrzynarek włosowych lecz dopiero teraz było mnie stać na taką której kupna nie żałowałbym :) nie jest to jednak takie proste ze narysuje się wybrany kształt i po prostu wytniemy go  pozostaje do tego jeszcze kwestia doboru brzeszczotów itd ale jak dla mnie najbardziej monotonną czynnością jest szlifowanie ponieważ przedmioty spod wyrzynarki nie wychodzą idealne a to jak zwykle spowodowane brakiem odpowiedniego sprzętu jak się nie ma co się lubi to się po prostu tego nie ma ale używa tego co ma ;) czyli szlifierka oscylacyjna i pilnik oraz wprawne ręce, dużo papieru ściernego ;) zapraszam do tego co najciekawsze czyli ZDJĘCIA dziś szybkie w '' warsztacie'' fotki z ręki ;)
coraz więcej jabłuszek ;)

Nie obyło się bez awarii ... :/

a stosik rośnie ;)

i moja duma zaprojektowana przeze mnie ponieważ w internecie pełno już odwzorowanych szablonów pomyślałem że sam wymyślę i narysuję  podoba się ? ;) Nie kopiować
w kolejnych dniach czeka mnie praca jak do tej pory na pełnych obrotach mam nadzieje że się opłaci ;) Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz