niedziela, 3 maja 2015

CZAS NA ZMIANĘ :)

Niestety ostatnio zaniedbałem bloga ale potwierdza to moje obawy co do zainteresowania blogiem ponieważ nikt tego nie odczuł  :/ W ostatnim okresie brak mi motywacji staram się na przekór wszystkim udowodnić że to co reprezentuję jest bardziej wartościowe od pustych blogów typu ''jak nakładać makijaż''. Najwyraźniej urodziłem się w nieodpowiedniej epoce ale przepraszam za zboczenie z tematu po długim planowaniu i odkładaniu rozpoczęłęm rozbiórkę starego drewnianego garażu. Jak można się domyśleć warsztat to dla stolarza miejsce święte niczym dla nauczyciela pokój nauczycielski z kawą i ciastem :) Wiąże się z nim długa historia która jak się okazało zatoczyła koła uświadomiono mnie o tym kilka dni temu. Już wyjaśniam o co chodzi mój tata zbudował go własnoręcznie absolutnie sam mi przyszło w tym samym wieku go rozebrać iii.. zbudować nowy ja niestety a może stety rozbiórkę mogę zaliczyć do swojej pracy a co do budowy będę pomagał ile będę miał sił. Tym bardziej nie chciałem go burzyć a po kolei rozebrać na części pierwsze ku mojemu zdziwieniu trzymał się on bardzo dobrze z wyjątkiem dwóch słupów nośnych, większość materiału złożyłem na trzech paletach i zostanie wykorzystany ponownie jeszcze nie wiadomo do jakich celów. Przebieg rozbiórki przedstawiam wam w kilku zaledwie zdjęciach i liczę na wsparcie'' duchowe'' w budowie ;) pozdrawiam







and młaa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz