niedziela, 7 sierpnia 2016

Jak poprawnie się podpisywać

Pustka w głowie.. Jednak zobowiązałem się dodawać posty co weekend oczywiście do wyczerpania  prac które się nagromadziły przez jakiś czas nieobecności na blogu. Najbardziej brakuje mi kontaktu z odwiedzającymi, jakiegoś śladu pozostawionego w komentarzu, krytyki, pochwały. Tak naprawdę czegokolwiek co świadczyłoby o zainteresowaniu, jeśli treści które zawieram w opisie są zbyt nudne-napisz to. Planuję zmienić wygląd bloga w najbliższym czasie tylko w jakim kierunku ma to pójść nie mam pojęcia, więc na ten temat również możecie się wypowiedzieć. Ja rozumiem może was to nie interesować i wchodzicie tylko zobaczyć zdjęcia. Fakt to nie jest dziedzina, w której można rozbawić człowieka ale co innego zainteresować, zainspirować, zachwycić. Wypadałoby opisać jakiś mój wyrób i zaplanowałem na dziś napis z drewna. Jest to o tyle trudna praca, ponieważ wycięty element nie składa się z segmentów tylko z jednego kawałka drewna. Przy wycinaniu obracając go o 360 stopni niezwykle ważne jest aby zostawić wycięte elementy, nie wyrzucać ich tylko zamocować je za pomocą taśmy do wycinanego szablonu. Ma to na celu zapewnienie sztywności i zabezpieczenie przed połamaniem. To chyba tyle w tym poście ja się żegnam i pozdrawiam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz