niedziela, 15 lutego 2015

Walentynki całym rokiem ?



Wczoraj obchodziliśmy Walentynki, jednak no właśnie czy jeśli jest się w  związku powinniśmy się ograniczać do tylko jednego dnia w roku w którym będziemy romantyczni lub po prostu wysilić się na przygotowanie jakiejś niespodzianki dla ukochanej osoby. Ja osobiście staram się często zaskakiwać moją ukochaną drobnymi gestami czy to kwiatami czy miłymi słowami  lub przygotować coś na własny sposób czyli jak można się domyślić tym co wychodzi w miarę dobrze czyli upominkami z drewna :) Nie mogę powiedzieć o sobie że jestem wymarzonym chłopakiem ale lepiej starać się tak niż wcale. Chcę wam przedstawić najważniejsze dla mnie dzieło bo choć dopiero zaczynałem wtedy przygodę z drewnem i wyszło co najwyżej przyzwoicie to radość i zaskoczenie było niesamowite :) Zachęcam dlatego również was do starania się dla drugiej osoby nie tylko przy urodzinach itp czy właśnie Walentynkach lecz codziennie odkrywając w sobie nowe możliwości i życzę dla wszystkich par cierpliwości i kreatywności a dla tych którzy jeszcze nie zaznali szczęścia odnalezienia go ;) zapraszam do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz